לימוד קידום אתרים

לימוד קידום אתרים טוב למי שרוצה ללמוד מקצוע מעניין שהוא יכול להיות בו עצמאי או שכיר וגם לבעלי עסקים שרוצים לקדם את העסק שלהם.

מקדם אתרים נקרא במקומות מסוימים איש SEO.

SEO זה ראשי תיבות של Search Engine Optimizayion שזה אומר שיפור תוצאות במנועי חיפוש.

קידום אתרים הוא למעשה עבודה שנעשית כדי להעלות בדירוג של גוגל אתר מסוים על חיפושים מסוימים..

כשגולשים מחפשים מוצר או שירות בגוגל הם באים בדרך כלל לתוצאות הראשונות ומשם הם פונים לעסק בדומה לדפי זהב של פעם שבו היו מתקשרים לעסקים שהופיעו קודם באות א עם מודעה גדולה.

עבודת הקידום היא מעניינת וכוללת מספר מרכיבים:

1.הבנה של העסק והצרכים שלו כדי לדעת מה בכלל נרצה לקדם

2.ביצוע מחקר מילים בכלים של גוגל

3.המלצות לבעלי האתר על תכנים ועל שיפורים כדי שהאתר יעלה למעלה

4.מעקב אחרי האתר ושיפור תמידי של הקידום

להיות מקדם אתרים זה משהו שדורש חשיבה אנליטית וגם מחוץ לקופסא, הבנה של עסקים ושל התנהגויות של אחרים, כושר ניתוח והבנת העיקר, עבודה עם כמה משימות במקביל ועוד דברים.

הלימוד יכול להיות עצמאי מסרטונים והסברים באינטרנט, יכול להיות מקורס מקוון ייעודי לנושא ויכול להיות גם מקורס פרונטלי במכללות.

ניתן לעבוד כשכיר בכמה סוגי מקומות:

1.חברות שיש להן מחלקת SEO משלהן כמו חברות ביטוח, חברות הימורים ועוד. במקומות כאלה עוסקים רק בקידום אתרי האינטרנט של החברה עצמה.

2.חברה שמעסיקה איש SEO אחד לצורך עבודה על האתר שלה. פה מדובר בחברה קטנה יותר ובדרך כלל איש הSEO מבצע עוד משימות.

3.משרדי פרסום שיש להם מחלקת קידום אורגני. במקומות כאלה עובדים בדרך כלל עם לקוחות גדולים והקידום האורגני הוא חלק מהפרסום הגדול. אפשר לצבור הרבה ידע במקום כזה.

4.סוכנויות או חברות שעושות קידום אתרים. זאת יכולה להיות חברה קטנה של 2-3 אנשים או חברה גדולה יותר שמתמחה רק בקידום באינטרנט ויש לה מחלקה לקידום אורגני ועוד מחלקות לקידום ממומן, פרסום בפייסבוק וכו'

כעצמאי אפשר גם כן לעבוד ולקדם אתרים של עסקים קטנים עד בינוניים תמורת תשלום חודשי קבוע (ריטיינר). העבודה כעצמאי מחייבת להראות ללקוח הצלחות אבל יש בה יתרונות גדולים של גמישות רבה מאוד בשעות העבודה ובמקום העבודה. ניתן לעבוד בשעות שנוח וגם במקומות שנח שזה אומר בית קפה, מיטה בבית, שפת הים ואפילו מחו"ל. התשלום מהלקוח על העבודה הוא בדרך כלל.

אפשר גם לשלב ולהיות בעבודה הראשית שכיר במקום מסוים ולקחת עוד כמה עבודות קטנות כעצמאי.

מקדמי אתרים בעלי ידע וניסיון יכולים גם להקים לעצמם אתר בתחום מבוקש, לקדם אותו למעלה ואז לנסות להשכיר אותו או למכור ללקוחות את הפניות שבאות ממנו.

העבודה מעניינת מאוד והיא רב תחומית. היא דורשת יידע בשיווק כדי להבין צרכים של לקוחות ואת מצב השוק, היא דורשת סקרנות רבה כי יש הרבה מחקר והבנה, ידע טכני באתרי אינטרנט גם יעזור ויש הרבה עבודה במקביל על כמה משימות.

לכל שאלה:

רונן וינשטוק – מקדם אתרים

054-5423831

 

 

 

Author: ronenw

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.